27 maj 2012

08 - Jag är bra på

Egentligen vet jag inte om jag är bra på så många saker. Men här följer en kort lista på saker som jag åtminstone har något sånär på klart:

- Jag är bra på att organisera och leda.
- Jag är bra på att lyssna och ge råd, och kan lätt knyta an andras problem och situationer till mina egna.
- Jag är bra på att sjunga.
- Jag är duktig på att baka, och rätt så bra på att laga mat.
- Jag är bra på att rida, åtmistone enligt mig själv (inte om man jämför med andra, förstås).
- Jag är bra på att få saker och ting gjorda i tid. På senare år har det dock blivit till att jag t.ex. lämnar mina skoluppgifter till sista minuten.. Men gjorda blir de i alla fall, till första deadline.
- Jag är bra på att dansa zumba. (Måste här tillägga hur mycket jag hatar folk som TROR de är bra på zumba, och står där och hoppar och viftar, utan att spänna en ända muskel... Fy alltså!)
- Jag har skriftens gåva, enligt mig själv i alla fall. Någon talare är jag inte, men att producera text, det kan jag verkligen!

1 kommentar: