17 maj 2012

01 - En bild på mig + 7 fakta


- Heter Maria, men har egentligen aldrig lystrat till det namnet. Mimmi passar min personlighet mycket bättre!
(förr reagerade jag inte ens på Maria)
- Är en riktig perfektionist och ett kontrollfreak. Det har blivit bättre, men vill fortfarande veta allt och styra allt.. Så känns det bäst för mig!
- Är ivrig inför att få jobba med det som jag tycker allra bäst om, nämligen barn. Hoppas på att få ett arbete inte alltför långt ifrån direkt när jag bli utexaminerad.
- Min pojkvän och jag är så olika två människor kan bli. Han är blond, jag är brunett. Han tycker inte om att  träna, det gör jag. Han är ingen gottegris, medan jag äter för två när jag väl unnar mig. Han tycker om att dricka öl, det hatar jag. And the list goes on and on...
- Jag har egentligen ingen favoritfärg, utan det varierar väldigt mycket. För tillfället är det stark rosa och orange som är favoriterna.
- Ett av mina största intressen är hus (och inredning). I framtiden vill jag gärna designa mitt eget hus.
- Är en riktig filmfantast, speciellt skräckfilmer lockar mig. Min filmhylla är överfull, och hade jag mer pengar så skulle jag absolut handla lika mycket till! 200 filmer räcker ju ingenstans...

2 kommentarer:

  1. Vi sku måst ta en skräckfilmskväll naangang, såde för gamla tiders skull! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. he sko vi nog :D he e aldär nan som vill skåda me me namejr, åså ha ja blivi liti feg å våg it allti koll sjölv.. så he sko va bra me nan annan som delar intresset :)

      Radera