30 april 2012

Vappen

Har egentligen inte så mycket att säga idag, men tänkte att jag kanske borde rista ner några rader i varje fall.
En riktigt bra dag på dagis igen, vi hade vappen-picknick med munkar och saft, och sen firade vi lite födelsedagar osv. Ganska få barn idag, så det var riktigt lugnt och skönt. Iväg tillbaka till Årvas när jag slutade. Mat i magen, lite dator, sen ut en sväng på byn för att inhandla dricka och skvallra lite på "baarin".

Nu sitter Kalle och jag vid varsin dator och försöker komma på vad vi ska göra ikväll. Eller tja, inte vad, utan var vi ska vara! Det går inte så bra. Jag borde gå och plocka ögonbrynen nu, ifall att det blir bråttom iväg sen småningom... Annars var det väl inte så mycket mer.

Glada vappen (hatar verkligen det uttrycket, det är SÅ töntigt!) på er alla!

(Och ja, jag blir också ganska chockad när jag ser mig själv sådär stort när bloggen öppnas. Och ja, det stör mig också att bakgrunden på bilden är svart. Men ta det lugnt, jag ska fixa! Snart...)

1 kommentar:

  1. Haha! Jag å hatar he uttrycke! :D men i och för sig finns he myki ord och uttryck jag hatar ;)

    SvaraRadera