29 april 2012

Min söndag i korthet

Vaknade av solens strålar runt halv tio i morse. Hade gärna sovit vidare, men för ovanlighetens skull var min andra hälft morgonpigg, och orkade inte ligga i sängen längre. Så han fixade en god frukost åt mig: hemgjord limpa med ost, medwurst, ägg och kalles randiga, mm! Sen hoppade vi i kläderna och for ut och målade vidare på Volvon. Snart är den klar, så ska ni få se lite bilder!
Tog oss en promenad i det alldeles underbara vädret, åh vilken vårfeelis alltså.. Promenixade till st1 på en kaffe/trip, där vi hade sällskap av Ronny & Natalia. Sen hemåt igen i solskenet.
Efter det har vi bara suttit och spelat Alfapet, i typ 5h.. Haha. Det står 3-2 åt mig! Kalle är för tillfället på fotbollsträning, men han hotade med att när han kommer tillbaka ska han minsann vinna. Jaja, vi får väl se.

Nu ska jag sjuppa iväg ner till verkstan och måla de sista linjerna på bilen. Sen kan vi spela och slappa resten av kvällen. Hoppas ni också haft en skön söndag! (dock har det inte känts som söndag för mig, eftersom jag fortfarande är här i Årvas, och inte ens varit och rida)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar