20 februari 2012

Vem är ni, kära läsare?

Jag vet att jag har frågat förr, men jag har liksom på känn att någon ny kanske har börjat titta in här på senaste tiden. Nu undrar jag alltså, i all enkelhet, VEM ÄR DU? Och hur hittade du hit?
Jag skulle bli såååå glad om ALLA kommenterade. Det tar faktiskt inte så många sekunder...

För övrigt kan jag berätta att vi löste detdär förbannade Fastlaskiainen-problemet som gått och gnagat i veckor och dagar. Nu blir det så, att när vi slutar klockan tolv imorgon, så är det jag som agerar chaufför till Vasa. Det är jag, Linn, Ida och L-M som åker. Så blir det pulkaåk och minttukaakao, förfest hos Linn, och sen Ollis. Sen borde vi gå och lägga oss ganska tidigt (lycka till) eftersom vi måste starta iväg klockan 7 på onsdagsmorgonen. Heh. Hoppas inte farbror polis tycker Nissi ser snygg ut den morgonen...

15 kommentarer:

  1. Jag läser! :) (surprise..)
    Hittar hid via bloglovin o ifall du ha länka från fb!

    //Linn

    SvaraRadera
  2. Minns int hu ja ha hitta hid från första början, men säkert via bilddagboken(?!). Nuförtin kommer ja ihåg adressen utantill, o kikar in nästan dagligen för att si va du håller på me :)

    SvaraRadera
  3. Jag läser :) HItta hid tå du had länka på facebook tror ja :) Å no har ja bloggen din som bokmärk.

    SvaraRadera
  4. jag läse jo men he visst du jo rej, tror ja läst några gang tå vi gick i skola san vart e väl meir å meir :)

    SvaraRadera
  5. Jag å, jag å! Minns adressen eller så klickar ja de via fb. :)

    SvaraRadera
  6. Säkert via Fb från första början, men nu följer ja ju de via Bloglovin' :)

    SvaraRadera
  7. Och jag läser, men jag antar att du veta he redan :) Dessutom tror jag att jag har läst din blogg sedan du starta han. Troligtvis från nan länk, från typ bdb. Nu har jag länka från min blogg och besöker dagligen, för att si va skojjigt du skriver om och sysslar med.

    Som jag tidigari säkert har skriva, så tycker jag he e roligt att läsa om vad du gör, nu tå jag bor så langt bort. :)

    SvaraRadera
  8. Och jag tittar in lite nu som då! :)

    SvaraRadera
  9. Jag, hitta dej säkert via Facebook. :)

    SvaraRadera
  10. Å jag läser! Hitta de via facebook :)
    / Hanna H

    SvaraRadera
  11. Jag å följer bloggen diin :) å ja hitta de via facebook. /Ida

    SvaraRadera
  12. rolit rolit att ni säger vem ni e, fortsätt så! :)

    SvaraRadera
  13. Sv; Tack fö Turkiet-infon, ska minnas hedé me Alanya :)

    SvaraRadera
  14. ja e en trogen läsare men ja e typ allti fö lat fö ti kommenter na :D dumma mej

    SvaraRadera