20 februari 2012

Veckans program

Vad jag borde göra:
Städa lägenheten. Hålla mig till min "diet". Träna, träna, träna! Helst gymma och springa. Göra skolarbeten. Åka på Fastlaskiainen. Planera inför praktiken, som börjar NÄSTA VECKA...

Vad jag tänker göra...
Måndag: Handla. Zumba kl 20.
Tisdag: Fastlaskiainen??! Eller zumba kl 17.
Onsdag: Städa AK. Zumba kl 20.
Torsdag: Simhallen? Zumba kl 18:45? Åka till Årvas?
Fredag: Rida Elli. Slappa. Klippa mig!?
Sen tänker jag också äta en eller två fastlagsbullar. Och åtminstone försöka börja på med detdär ynka lilla skolarbetet vi har. Idag när jag åker och handlar har jag i alla fall i planerna att inhandla en praktikmapp, dit jag kan sätta alla mina tusen papper. Och sen får vi se när jag orkar ta itu med resten... Äh, jag känner mig så otroligt oaktiv just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar