19 februari 2012

Sitzbilder

Ursäktar mig redan nu för bildkvaliteten. Hade jag tagit bort alla suddiga bilder, hade det ju knappt funnits några kvar att visa... Brydde mig inte så farligt mycket över hur bilderna såg ut vid tidpunkten för fotograferingen, om man säger så. Enjoy!

Såhär representativ var jag (efter sitzen och Netti)

Mina bordsgrannar! Hanna, L-M, Ida och Hanna

Let's get this party started!

Mina andra bordsgrannar: Ida-Sofie och Jessica

Och den sista: Christina (och Hanna igen)

Ettorna står beredda att erövra sina halare..

Och toastisarna Sosso och Sofia (med hjälp av Jessica) förklarar hur det ska gå till

Sandra filmade och Christina hjälpte mig att vara domare

Vårt glada sitz-gäng!

Ettorna i full gång!

Mr Sandra

Nu är de på!

NordPlussarna ordnade ett roligt program, som fastnade i huvudet: "älg älg älg älg"...

(och sen städade vi undan och vissa for till Netti och där slutade mina fotografiska förmågor, tyvärr)

2 kommentarer:

  1. Nu saknar jag sitzerna på BI.

    SvaraRadera
  2. vi bruk no ha rolit :) sko måst föreslå hede som do sa ein gang, att man sko kona bjud in föredettingar på nan sitz!

    SvaraRadera