19 februari 2012

Från IKEA

Det som stod på min inköpslista:

En ny matta. Denna passar prima in här i vårt brun-vit-svarta hem, och kostade ynka 14,95€!

Nya silverknoppar, så jag har något att ha i hålet där uppe. Hittade på -40%, så strax under 8€ kostade de (2st).

En ny blomma av något slag. Denna kostade endast 1,50€, så jag måste ju passa på!

Det (övriga) jag kom hem med:

En halvkilo Leipäjuusto, från Juustoportti. Mmm vad gott! (men konstaterade att det inte alls är samma sak att äta med blåbär som med hjortronsylt)

En ny långtröja, i tillfälliga favoritfärgen orange, dessutom. 7,95€ (med rea) från Lindex.

Kom fram till att jag ska försöka övervinna min jeansskräck (har inte använt sen i augusti, i princip), så jag handlade nya. 19, 95€ från Cubus.

Tyckte denna "blomma" var så intressant att jag bara måååste handla den!

Dagens "men-jag-behöver-verkligen-detta" inköp: en tesil och nya diskborstar...

.. samt nya ugnsformar! (de föregående sprack)

Och doftljus måste man ju alltid ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar