27 februari 2012

Första dagen avklarad

Jösses vad trött man kan bli av att springa efter ungar hela dagen... Är alltså hemkommen från min första praktikdag. Körde iväg till Nykaabi till 8, och så slutade jag strax efter 3. Har väl inte gjort så jättemycket idag egentligen, lärt känna stället och barnen och personalen, varit ute en stund, lekt och ätit osv. Helt okej första dag! Har konstaterat att jag är duktig på namn, lär mig väldigt fort och kommer ihåg bra också.

Ikväll tänker jag göra absolut ingenting. Nada. Tror sambon är inne på lite samma spår, han har varit och jobbat hela dagen och är minst lika trött som mig. Ska sätta igång några avsnitt Tusenbröder, som vi började kolla (lånade alla säsonger av Linn i tisdags). Och sen är jag också sjukt sugen på kvarg, så antar det blir en sväng till butiken för att handla något ditåt. Sen pratade svärmor också om frisering, och det tackar jag verkligen inte nej till! Ni ser ju hur jag ser ut i skallen... Inte vackert.

Imorgon sticker jag iväg till Jeppis direkt efter jobbet, ska och städa på båda mina ställen, och sen ut och gå med Tees om vi hinner och orkar innan det blir för sent. Så ingen uppdatering imorgon, antar jag..
Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar