23 februari 2012

Fastlaskiainen i bilder

Blev mycket förälskad i Linns längenhet, speciellt köket! Ååh, jag kunde döda för dendär tegelväggen...

Vardagsrummet var också riktigt fint!

.. och soffan var skön att sova i

Sovrummet var ljust och härligt, och "klädhängningshyllan" var en riktig hit!

I pulkabacken vid stranden träffade vi på Linn och Ida
(haha, ganska roligt när jag hängde med Linn, Linn, Ida och Ida!)

Frusna minttukaakao-drickare

Jag och Linn-Ling skulle posera...

.. men som vi borde ha vetat från tidigare så blir det aldrig vackert!

.. Vi försökte ju i alla fall ..

Sen blev det "Jeppisflickornas" tur att posa
(alltså jag vet att halsduken ser helt konstig ut, det stör mig också!)

Mycket folk i farten!

En Angry Bird-"pulka" hade också tillverkats.. men den var inte speciellt bra!

På kvällen traskade vi iväg in mot stan..

.. och hamnade på Ollis. Ida tyckte inte om hur hon såg ut på bilderna, men jag lägger en i alla fall.. sorry!

Full fart på dansgolvet!

Linns ständigt återkommande fråga: int sir ja väl full ut??!

Ida och jag posar

Och sen innan kvällen avslutades måste vi förstås ta en kasvokuva med alla tre!

1 kommentar: