28 februari 2012

Eighteen all over again

Alltså fy vilket tråkigt liv jag har. Det händer inget roligt eller intressant just nu. Bara same old, same old. Det ända jag skriver är vad jag har gjort, och det är ju oftast inte så mycket. Så nu tänker jag inte tråka ut er med det. Förutom att jag säger att jag har varit på vift hela dagen, och är ganska jäkla slut just nu. Slutade på dagis klockan tre, åkte iväg till Jeppis, städade E&Y 1,5h, for till Subway och slängde i mig en halva, vidare till AK, städade strax under 2h, hem och packa om lite i väskan, och så på en timmes promenad med Tees. Sen ännu 50km bilväg hem till Årvas... Puuhh.

Ska brygga mig en kopp té (så moget detdär lät!) och crasha i soffan med gubben, framför ett avsnitt Big Bang. Är så slut att jag inte ens orkar duscha. Tror det får bli en lite lugnare dag imorgon!
Ja, och angående min rubrik... Sambon blev utan körkort idag. 2 månader. Det känns som om jag är 18 igen, nu när jag måste kuska runt honom överallt! Sucka mitt hjärta, men brist icke.
Go'natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar