20 januari 2012

Tenk gaad itts frajdejj

Hade hoppats på att jag skulle vakna före alarmet idag, men nejnej, min kropp är helt inställd på att vara ledig. Steg alltså upp 11:30... Det känns i hela mig att vi hade redskapsgymnastik igår, är så otroligt sjuk, speciellt i armarna! Får alltså se hur jag mår imorgon, ska ju småningom bege mig till simhallen. Haha, kan nog hända jag blir sängliggande efter morgondagens zumba... Nåja, tränat har jag ju i alla fall!

Nu ska jag ta och käka lite mat, och sen alltså trippa iväg till Idrottsgården. Ser framemot lite längder (även om det antagligen inte blir så många i detta skick) och bubbelpool och bastu. Får lite egentid för att rensa skallen... Sen kanske jag hinner öva lite på gitarr innan det blir dags att börja fixa sig inför kvällens miniklassträff. Ser verkligen framemot det! Men oj min stackars mage.. Vi brukar ju vara rätt duktiga på att halvt äta ihjäl oss, åtminstone om man tänker på förra gången. Och nej, jag tror nog inte vi har lärt oss ännu heller. Nåja, det är kvällens bekymmer.

Ha en bra dag!

Och det hade ju kommit en begäran på att jag borde sätta upp fler outfit-bilder... Här är orsaken varför jag inte gör det så ofta: ser nästan alltid ut såhär! Haha.
Testade självutlösaren på nya kameran, men blev faktiskt riktigt besviken!

3 kommentarer:

  1. åå nästan samma outfit som ja har av den enkla anledning : allt annat e obekvämt elle för lill ;) Så min outfit består oftast åv en lang topp å mjukisbyxor i värsta fall lägge ja jeans om ja ska ti stan men he e no pain in the as ti använd toko nu na meir :P ja sir fram emot att bli liti smalari ett na vikor hoppas ja iaf :P

    SvaraRadera
  2. haha, janå do har jo en orsak ti ga klädd så varje da to i alla fall :) har undviki jeans enda san i somarn, för att ja int har na som passar, elär di e tajt å obekväm. leggins is the shit he!

    SvaraRadera