21 januari 2012

Nattliga inlägg

Nyligen hemkommen från Maijas i Nedervetil, där vi alltså hade miniklassträff med Yrkes-tjejerna. Det var riktigt trevligt. Vi åt gott, pratade, skrattade, funderade på gamla tider, tittade filmen Burlesque, och skrattade åt infilmningar från klassresan. Mycket gemytlig afton, med andra ord!

Nu sitter jag här i min ensamhet. Borde kanske gå och sova så jag orkar upp klockan halv elva imorgon, ska nämligen på zumba 11:15. Sen vet jag faktiskt inte om jag har så stor lust att fara till Årvas, just nu känns det i alla fall inte så. Men vem vet, kanske morgondagen är en bättre dag?
Nu ska jag i alla fall avsluta detta med några bilder från igår och idag.
Sov so gott!

På torsdag före musicquiz träffade jag Tossa över lite Prisma-shopping och en kaffe. Hon handlade ny jacka och mössa. Power to rååsa!

.. Och såhär såg jag ut.

Såhär såg jag ut i afton: min allra ruskigaste skepnad!

Maija hade en irriterande hund: Rölli. Han var hårig och gjorde mig snuvig.

Therese åt mera än oss andra?

Jag förklarar ihärdigt något, och Linn passar på att klicka.

Fröken Andersson herself.

Maria & Maija var glada!

Jag fick ett Pollux-chips!!!

OBS! Allt på bordet tog inte slut... Bara nästan!

Simone, Heidi och Therese är nöjda.

3 kommentarer: