23 januari 2012

Några ynka helgbilder

Tydligen vill inte Kalles dator riktigt samarbeta vad gäller bildinsättning.. Men ni får klara er! Tänkte i alla fall berätta lite om helgen.

På lördagmorgon efter zumban åkte jag alltså småningom iväg till Årvas. Tvättade några maskiner med kläder, tittade tv, och tog det riktigt lugnt bara. Käkade lite mat, var ute en sväng på byn, och sen crashade vi i soffan framför Gladiatorerna och The Day After Tomorrow. Det var nog första lördagen på lääänge som vi inte gjorde ett piss. Och skönt var det!
Söndagen gick i liknande tecken. Jag for hem-hem till Nykaabi på kvällen, åkte till högstadiet och röstade i presidentvalet, och sen vidare till stallet, och ut på en tur med Elli. När Kalle och jag äntligen kom oss till Jeppis så blev det 20min zumba (för mig), dusch och kvällstugg och lite serier. Gårdagens Fringe var bland det bästa jag sett nånsin!! Huhh, kan knappt vänta tills nästa avsnitt kommer...

Angående bilderna.. Första bilden är från Kalles rum i Årvas. Tänkte att ni har väl aldrig fått se någon bild på rummet där vi i princip spenderar varje helg. Men nu vet ni hur det ser ut i alla fall! Den vita hyllan härstammar från svärföräldrarnas rum, och passar nog inte in så bra.. men bättre än ingenting. Den andra bilden är på hur det ser ut i Kalles mami och papis sovrum för tillfället.. Har tyvärr ingen "före"-bild, men ni ska absolut få se en "efter". Det renoveras vart vi än vänder oss!

4 kommentarer:

  1. ha har int så manli rym :P men hede sängöverkasti e jo fin he sko ja kunna ta ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. nå he e jo mam hans som har bestämd både gadiner å sängöverkast.. men ja trivs i alla fall heilt bra ;) haha

      Radera
  2. he tror ja no :P å ja tycke no e va bra me dagens recept int böv e kanski va varinda dag men nagang i viko sko jo no ga :)

    SvaraRadera
  3. tänkt att e kanski sko bli veckans recept i ställi :) annås blir e jo en matblogg...

    SvaraRadera