31 januari 2012

Lurad

Det har känts helt okej i kroppen idag, efter att jag tagit värkmedicin på eftermiddagen orkade jag hur bra som helst både gå till Siwa och tillbaka, baka pizza, äta, observera simundervisning, och till och med öva ett varv på gitarr. Så jag tänkte att nu jävlar börjar det hända, jag blir frisk igen! Svepte i mig en burk med glass (ja man får faktiskt äta det när man är sjuk!!!), bäddade ner mig under täcket och tittade filmen Abduction. Den var väl helt okej. Mest för att Taylor är så.. grr. Haha.
Men nu när jag krupit bort från det sköna täcket börjar snoret rinna och jag känner att det hettar i pannan och frossar i kroppen. Men kåmaan!? Jag har varken tid eller lust för dethär just nu. Så om jag inte är friskare imorgon när jag vaknar så protesterar jag, garanterat!

Skickade iväg sambon till Årvas ikväll. Hade visst glömt att jag inte får se honom förrän på lördag. Snyft. Hans klass ska på något slags studiebesök till Raumo nu onsdag-torsdag, och så är det ju massa revyövas osv. Så nu blir det ensamt här i hushållet igen. Hate it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar