19 januari 2012

Godnatt-inlägg

Nå nu börjar det snart vara klart här på min blogg. Passade också på och bytte bloggnamnet från det något högstadieaktiga "mijmi.blogspot.com" till "mariaheikkila.blogspot.com". Så ifall ni följer mig på bloglovin ska ni ta och ändra! Samma blogg, men med ny adress.
Nu ska jag ta och försöka fixa om bakgrundsfärgen i bilderna, det skär faktiskt lite i mina ögon också. Om det inte blir sådär jättehuippu så skyller jag på er. Heh, skoja!

_________________________________________

Nu tycker jag det får duga för denhär gången! Vet att min design är långt ifrån perfekt, men jag är inte så värst skicklig på att fixa och trixa.. Det får ni lämna åt någon annan som satsar lite mer. Och jag vet att det är fult med den vita ramen runt sidobilderna! Men det går faktiskt inte att ta bort (inte vad jag vet!) Och visst är det lite likt designen jag hade före jul, men så må det nu vara. Man kan väl säga att jag är inne i en orange-brun-varma färger-sjuttitalsperiod. Okee?
Nu ska jag vänta att sambon kommer hemvinglandes (blev fitti på honom när vi var vid Netti, och gick hem i min ensamhet). Jag. Ska. Försöka. Att. Inte. Stressa. Upp. Mig. Simhallen och tjejkväll imorgon... Go'natt!

2 kommentarer: