31 januari 2012

Fortfarande sjuk

Usch, jag hade ju tänkt mig att jag skulle må bättre idag, men icke. Har knappt sovit något i natt, bara svettats och frusit och vridit och vänt mig och hostat och snörvlat. Blä för att vara sjuk alltså!
Steg upp halv tolv idag, och tog en lååång varm dusch. Det gjorde susen! Har druckit lite té och sitter och slappar i soffan. Håller på och tar ner en film, men det verkar ta evigheter.. Borde egentligen öva på gitarr hela dagen idag, men jag är så trött och slut i kroppen att det inte alls lockar.
Planen för idag var ju att åka hem till Nykaabi; rida Elli, fylla i praktikblanketten samt eventuellt också hälsa på Hanna. Men det blev ju till ingenting, det är nog bäst att jag vilar för allt vad jag är värd, om jag ska orka imorgon. Sen hade vi ju tänkt baka pizza idag också, men får se om det blir sambons jobb. Är varken hungrig eller ivrig att leka kock.
Ikväll ska jag med några klasskompisar till Folkhälsan i Östanlid och observera simundervisning. Vet inte om jag är så taggad att sitta där och hosta och ha mig i en timme, men vad kan man... Behöver ju inte göra något annat på hela dagen i alla fall!

1 kommentar:

  1. Sv; Haha, så rätt ;) Jag sku int heller kuna va utan bröd & choklad hur läng som helst, men tillfälligt -bara för att koma in på rätt bana igen- gar bra! :)

    SvaraRadera