25 januari 2012

En kall onsdagmorgon

Godmorgon!
Kan ni tänka er, idag vaknade jag FÖRE väckarklockan.. Hela 10 minuter låg jag och vred och vände mig, innan jag bestämde att man visst kan stiga upp 9:44 istället för 9:50. Hann bara gå på vessan så fick jag ett meddelande att vi inte har någon matematik idag, utan att vi bara ska fixa vårt naturvetenskap-experiment, och så har jag gitarr. Så nu får jag ta det hur lugnt som helst en timme till! Ska till skolan först halv tolv. En sån dag idag, alltså. Skönt!

Som ni kanske ser på bilden så är jag ofixad, men nyfriserad! Glömde ju alltså att nämna det, att svärmor klippte mig i söndags. Ooh vad skönt med lättskött hår. En vecka eller två framöver...
Dagens planer är att göra mat klockan fyra, åka och städa mellan fem och sju, och sen zumba klockan åtta. I något skede ska jag också hinna läsa igenom en engelsk text, som vi har litteraturseminarium på imorgon.

Borde väl förbereda mig mentalt för att gå ut i kylan också.. -17 visar det här hos oss, men eftersom termometern är ganska skyddad får man nog räkna med två grader kallare. Brrr! Jag och min stora mun...

1 kommentar:

  1. Sv; Haha ;) Jo han va noo hejlt okej, liti tråki i början, men ja skratta noo rejält på mang ställ i filmin :D Absolut sevärd noo!

    SvaraRadera