25 januari 2012

Dagens bilder

Passade på att fota lite här i min tråkighet, så nu får ni se några "dagens bilder". Inget särskilt, bara lite vardag.
Ska småningom börja förbereda maten; peruna-makkaravuoka, ett nytt recept som jag fick av MX. Blir det tummen upp så sätter jag receptet hit än ikväll eller imorgon. Okee?

Såhär glad är jag för att solen tittar fram!

Dagens outfit, eller som jag vanligtvis ser ut här hemma..

Borde öva flitigt inför nästa veckas (!!!) gitarrexamination!

Åh så härligt väder! Synd att det är så kallt, annars hade jag gärna promenerat till jobbet ikväll.

Min murgröna har småningom sett sina sista dagar. Snyft.

Gissa vems tur det är att diska........
(och nej, det brukar inte se sådär prydligt staplat ut, (kaos är det beskrivande ordet) det är jag som stått för den delen)

Saker vi gör på BI...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar