27 december 2011

Back to business

Kära läsare,
idag har jag jobbat och latat mig. Och mer än så behöver jag egentligen inte skriva... Men med risk för att det blir för kort och tråkigt kan jag ändå ta dagens händelser i korthet.
Steg upp 06:50, käkade frukost. Åkte iväg till Mirka. Vaxade golv framtill klockan halv fyra. Åkte den tråkiga blåsiga Pensalvägen hem (till Årvas). Käkade mat. Fick cremè brulée till efterrätt. Det var ultramums. Sen lade jag igång The Sims och har i princip byggt och inrett sen dess.
Kom nyss ur duschen. Har ätit en smörgås. Nu ligger Kalle här bredvid och pratar strunt och ryter åt mig att jag ska aktivera mig. Som om det skulle funka... Snart ska vi titta Harry Potter part 6 (vi har i princip sett en film per dag nu under lovet). Sen blir det väl tack och godnatt, och så en ny dag imorgon igen.
Morgondagens planer? Jobba. Kanske åka iväg till Jeppis och städa AK. Zumba 18:45, om jag hinner. Sen back to Årvas igen... Ett ända köras hit och dit!

Nu: soffan och en chokoask.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar