26 december 2011

Årets julklappar

Detta fick jag (vissa saker tillsammans med Kalle) i julklapp i år:

- stavmixer
- salt- och pepparkvarnar (stora)
- 6 chokladaskar, 2 askar gröna kulor...........
- Muminhandduk
- 2 stora Indiska-muggar (inte de jag hade önskat, men dessa var ännu finare!)
- ny kamera, nytt fodral, samt ett extra minneskort
- några små serveringsskålar
- liten lykta/skål med ljus
- träningsskor- och sockor
- gråa Puma-mjukisbyxor
- en ny plattång
- 10 gångers zumbakort till Studio Z
- 10 gångers kort till simhallen
- inramade varmans-fotografier
- biffpress (har en redan, men bra med en till!)
- Victoria's Secret-underkläder
- en film
- liten börs och "penal"
- 2 glögglas, glasunderlägg
- muffinsformar
- Sudoku-wc papper

Det borde ha varit allt. Måste nog ha varit vääääldigt snäll i år! TUSEN TACK <3


Usch fyfan vad jag mår dåligt just nu. Maten hos mommo var god, liksom all mat hittills i julhelgen. Efter att vi kom från Rajåkern åkte Kalle och jag via Jutas och tittade Skönheten & Odjuret och proppade i oss lite av Katis godis. En näve eller två bara, men det räckte gott och väl. Mår riktigt illa bara jag tänker på mat, och speciellt på godis. Men det kanske är bra! Har högst antagligen gått upp allt jag gått ner under hösten. Tillbaks på ruta ett alltså.
Nu ska jag sätta igång The Sims och skapa ny familj och börja bygga nytt hus. Lycka till att jag orkar upp till jobbet imorgon.. Nånej. Go'natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar