26 december 2011

Annandagen

Så var den värsta julrushen över, och man kan börja slappna av lite igen. Återstår bara mommos annandagsmiddag, dit vi är påväg om ca en timme. Borde antagligen börja fixa mig och byta kläder, men jag är lite lat idag.
Vi har ätit massor av god mat, haft gott sällskap, tagit det lugnt och bara varit. Fått massor av julklappar. Tittat film. Druckit några cider. Varit ute och cruisat med Mange. Varit på middag i Jutas. Spelat The Sims. Mått illa av all mat. osv osv.

Imorgon ska jag back to work. Borde också börja spela lite gitarr om kvällarna, för att öva inför examinationen om fem-sex veckor. Huvadåda. Nästa helg är det nyår, och vi har ingen aning om vad vi ska göra. Funderar också på om vi ska åka på mellandagsrea eller inte. I så fall blir det på lördag... Och då ska vi egentligen på middag till Kalles mommo. Det är väl inget jag riktigt behöver, men det hör ju till att åka, liksom. Eller tja, dendär OnePiecen fick jag ju inte...

För övrigt kan jag väl säga att jag klickar allt och alla med min nya kamera. Den är awesome. Bilden här ovan är tagen med min favoriteffekt, "leksakskamera". Mer bilder, samt en julklappslista ska ni också få så småningom. Men nu borde jag verkligen börja fixa mig. Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar