29 november 2011

Update

Efter att ha mått sisådär när jag kom hem, till att ligga i två timmar under dubbla täcken och huttra och frysa och ha en sån skallebank och kroppvärk att man knappt orkar stiga upp, till att värktabletten börjat funka och jag nu istället kallsvettas och är trött i ögat.. Så kan man ju fråga sig, hur kan hälsan skifta på detta vis!? (Kalle påstår att det är sömnbrist som orsakat detta)
Hade knappt nån matlust heller, trots att sambon hade kockat broilerlår med sås och ris. Fick just och just i mig ca 1/3 av min vanliga portion. Och när ja skulle diska kallsvettades jag så mycket att jag fick gå och byta byxor efteråt.
Så nu undrar jag... är det okej att äta något gott ikväll? Om jag har nån lust och ork, vill säga. Skippar städningen idag och åker dit imorgon istället, om det känns bättre då. Får väl ta och vila från zumba också.. SUCK. Varför ska jag alltid vara sjuk!?! Brukade nästan aldrig vara det förr.. Jävla mögelskola!!!

Sen var jag ju och tittade detta också, som jag ramlade över på Kix blogg. Watch and cry! Som om jag inte hade varit tillräckligt känslosam från förr.. Jag kunde hålla mig i sisådär 10-20 sekunder... Så himla fint! Grät non-stop i 10 minuter.

6 kommentarer:

  1. Dendär videon va så magisk att jag måsta lägg han i min blogg o.

    Sedan ska du krya på dig, vi e o två här i Åbo som e lika sjuk..

    SvaraRadera
  2. ja visst va an, heilt underbar! men väldit gråtframkalland..
    tack! å desamma åt er! aldär kul ti va sjuk :/

    SvaraRadera
  3. Håller me Minna om att videon va magisk, läng sen ja ha pyla sådi..

    Kry på de! Btw så blir e antagligen så att ja far tibax ti Åbo på självständighetsdan, så om du vill o e frisk så e du välkommen att sova hos me :)

    SvaraRadera
  4. Sara: ja hohho at man kan pyl såde!

    okej, om ja e friskari så sko vi jo fast kona sikt på he :) vilket tåg sko do i så fall fara mé på tisdaskvelldi?

    SvaraRadera
  5. hmm.. eindeila me 12:14 eller så me 15:16. Sko int vila miss presindentbaln fast he no int e så spännand, o speciellt int från en data-skärm men he e jo entå bara ein gang i åri..
    Kan o händ att ja far redan på månda kväll, beror liti på hu fort ja får leidon på att va hejm ;)

    SvaraRadera
  6. justhe, nåmen vi kan ta å höras na på sönda fast, tå do vejt ho e var :) annås kombär ja ti åbo ti kvelldi på tisdan tå! om ja ha blivi na friskari..

    SvaraRadera