25 november 2011

TGIF!

Hej på er! En lite bättre dag idag...
Och äntligen har det blivit fredag! Trodde aldrig denhär veckan skulle ta slut. Vet inte riktigt vad det beror på, men alla dagar har gått som i slowmotion. Jag reagerade inte ens på att det var torsdag (ni vet vad jag tycker) igår. Konstigt.

Idag steg jag varje fall upp 7:50, åt min portion gröt, fixade mig, och tog sen bilen till skolan. Bara för att jag hörde att det smattrade på rutan, gick ut på balkongen och la ut handen, och fick några droppar på mig. Sen när jag kom ner till bilen var det hur mycket uppehåll som helst.. men orkade i varje fall inte vända om och ta cykeln. Och tur var väl det, eftersom det regnade när jag skulle hem!
Vi hade i alla fall två lektioner idag, först musik, sen sexologi/könsidentitet. Pratade lite om praktiken, sjöng, dansade, osv. En helt okej dag, dock väääldigt långsam. For via Posten på vägen hem, och hämtade ut ett H&M-paket. Hade beställt en hel del saker, men det var bara tre plagg + en julklapp som fick stanna kvar här i hushållet. Nämligen dessa:

Hade väl egentligen inte behövt en huppari, men föll för färgen!
Och att den var på -25%...

En svart spetstopp, som jag länge har funderat på. Handlade den för ynka 2,95€!

Jeansshorts av "boyfriend" modell, men för tillfället satt de som en smäck på mig. Räknar med att de ska vara lite lösare till sommaren... De kostade bara 6,95€ så jag kunde inte motstå!

Nu har jag då nyss ätit, värmde pasta och baconsås som hade lämnat från i tisdags. Ska snart börja packa inför helgen, och sen när Kalle kommer hem och jag fått pussa honom lite, så åker jag iväg hem-hem till Jutas. Ska baka en kaka åt papi, vi tänkte nämligen fira lite i efterskott på söndag, eftersom mamma då äntligen kommer hem från USA/Canada. Sen ska jag och rida (hoppas det slutar regna!), och sen får jag då åter igen styra kosan mot Årvas.
Ikväll har vi inga stora planer, ta det lugnt och sedvanligt titta på Idol, som fredagskvällar hör till. Imorgon är det ju lillajul, men vi har fortfarande inte bestämt vad vi ska göra. Gissar jag rätt så firar vi nog i Årvas, kanske hos Uffe & Camilla, eller liknande. Borde väl inhandla glögg och brännvin nudå... På söndag blir det alltså pappas "kalas" och sen en ridtur med Elli, nåt annat har jag inte planerat. Så nu vet ni, ifall jag inte uppdaterar mer. OCH SÅ HOPPAS JAG PÅ SNÖÖÖ I MASSOR... Tack.

Ha det så bra, och trevlig lillajul på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar