23 november 2011

På bio igår

Popcornen var sjukligt goda och filmen helt bra den också. Måste säga att jag blev lite besviken, eftersom jag tyckte boken var bäst av dem alla. Men nåja, alltid kan man ju inte lyckas... Jag pratar förstås om Twilight Breaking Dawn part 1!
Tyckte kanske det var lite väl tråkigt, hade längtat efter lite mer action. I och för sig var ju nog graviditeten action i sig. Men blev bara så himla äcklad av hur Bella såg ut, fy tusan! Fattar inte hur de fått henne att se sådär realistisk ut, hohho. Sen tyckte jag den kanske var lite mera kliché än de tidigare, eller så har jag helt enkelt bara blivit för gammal och känslig för sånt.
Även om det nu verkar som om jag inte alls tyckte om den så visst fanns det guldkorn också. Hela stämningen med Twilight är ju så underbar, hade gärna sett den en gång till, bara för det! Och alla känslorna som blir så verkliga.. kunde hålla mig från gråten med det var nog nära en gång eller två. Och huset... Ay mami!
Nu är det bara att vänta ett år till då, så får vi se hur det går när Bella blivit vampyr! (sorry om du inte sett ännu)

4 kommentarer:

  1. satan mimmi måsta do vaa å seij eden!! -.-

    SvaraRadera
  2. Jag ska fara o si han på nytt på lördan, tror jag :) Kan int vänt tills han komber som en bra version på näti..

    SvaraRadera
  3. Kati:
    do sko it ha läst! man kan sluta läsa när man märker att det börjar handla om sådant man inte sett... ;)

    SvaraRadera
  4. Minna:
    joo ja sko no kona si an ein gang till, bara så man sko få in ALL intrycken! kan it vänt ti nesta film ja, spännand..

    SvaraRadera