25 november 2011

Mina brutala ben

Jag måste tacka er för era frukost-tips, det har verkligen börjat visa resultat! Trots att jag bara ätit gröt i 5 dagar så mår jag redan mycket bättre. Magen funkar bättre, och det verkar som om det försvunnit några centimeter också, när jag ser mig i spegeln. Så tummen upp för gröten som fixar till min ämnesomsättning, och som får min kropp att börja funka och orka bättre!

Sen så har jag nu flera gånger på zumba stirrat på mina ben i spegeln, och fnissat inombords. Har alltid haft stora vadmuskler (pga. många års ridning), men nu verkar det som om de har blivit riktigt enorma! I och för sig är hela jag ganska kraftigt byggd, men just detta får mig i alla fall att skratta. Det är lite svårt att förklara, så jag tänkte att jag skulle ta och visa. Men as it seems så var inte heller det så enkelt... Jag hoppas i alla fall att ni förstår någotsånär vad jag menar!

Mina knubbiga små ben...
(Kalle brukar mobba mig för att mina ben börjar ungefär vid hans knän)
Som ni ser så är "kurvan" på utsidan av vaderna nästan lika bred som smalaste stället på låren! Har inget måttband hemma men det hade varit intressant att se hur stor skillnad det egentligen är!

Från sidan. Och den som tror att jag bara har fläsk i mina lår kan titta på denna bild! Det finns gaanska mycket muskler i domdär benen, ska ni veta.
(Och det är det andra benet som syns bakom, det är inga konstiga valkar jag har)

Måste erkänna att snart börjar jag tycka om min kropp igen! Benen börjar bli lagom trimmade och snygga, lite dallriga innerlår fortfarande, men jag jobbar på det... Magen börjar väl ta sig småningom, bara jag skulle slippa mina lovehandles som verkar ha fastnat på plats.
Det är bara mitt envisa "ryggfläsk" som jag inte tycker om, det vill absolut inte ge med sig! Har alltså samlat på mig fett vid svanken, strax ovanför rumpan, så när man ser mig i profil (jag har en otroligt platt rumpa!) så är det en svank, en fläskbit, en inåtgående rand, och en platt bak, och sen mina brutala ben!
HAHA, det ser inte klokt ut faktiskt... (jag tänker inte fota!) Meen, ingen är perfekt!

2 kommentarer:

  1. Wow, grymma ben! Inget går upp mot ett par riktiga tjej-ben. You got me excited ;-) /Lasse

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, tack så mycket ;) kan säga att mina ben ändrat en hel del sen detdär!

      Radera