21 november 2011

Måndagsupdate

Tjahapp, så hade då det mesta av dagen gått. Lyan är skinande ren, vi har fått mat i magen (det blev laxsoppa istället), och jag väntar att det ska bli zumbatajm.
Var ju till stan här på dagen också, tanken var att jag skulle handla något åt pappa. Kom hem x-antal euro fattigare... hups. Köpte två grejs åt papi, sen en julklapp åt mami (tillsammans med Kati), en julklapp åt mommo, och en åt Kalle, och sen ett ljus, julklappsetiketter och en mini-kavaj åt mig själv. Kavajen kostade bara 11€, så det tyckte jag var ett riktigt kap!

Ni får ursäkta att jag ser ut som muminmamman... jobbar ju som sagt på det!

Så nu ska jag ta itu med en skoluppgift då, innan det är försent för det. Tillbaka till vardagen imorgon då igen, suck! Men som tur har jag bara 8 skoldagar och ett Kårmöte i Åbo kvar detta år, så får jag jullov. Tjohhoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar