22 november 2011

Dagens onödigaste

.. Var nog skoldagen. Släpade mig upp ur sängen, åt gröt, fixade mig, och trampade iväg till skolan i kylan. Bara för att inse att vi skulle spela olika slags matematikspel, bygga klossar, osv. Dessutom tog det bara lite över en timme, så 9:45 var jag färdig för dagen. Great? Passade i alla fall på att kopiera lite referenslitteratur till praktikuppgifterna, innan jag trampade tillbaka hem.

Jaa-a, och vad händer resten av dagen nudå? Ska börja på med praktikuppgifterna, åtminstone en, möjligtvis två, hade jag tänkt göra idag. Sen kanske ut på en liten promenad? Har ju inga ursäkter varför jag inte skulle gå... Fixa något ätbart, antar det blir fil och rågbröd. Snooka runt på bloglovin.. osv.
Sen när Kalle kommer hem klockan fyra ska jag fixa tagliatelle och baconsås, efter det blir det att sticka iväg till AK och städa, och så ska vi och se Twilight klockan åtta. Tjohhoo, äntligen! Tyvärr är den nog inte lika bra som boken. Men så är det!

Och ja, sådär snygg är jag idag... Vet inte vad camen fått för fel, den är grynig!?
Igår när jag städade ur klädskåpet insåg jag att jag har typ 100 t-paitor som jag knappt använder, och när jag väl använder, så är det bara samma. Så nu har jag en kampanj, "använd olika t-paitor varje dag". Haha, får se hur det går! Speciellt eftersom jag bara använder leggins i skolan/på helger, och därmed långtröjor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar