24 november 2011

Bortglömda bilder

Här kommer nudå en hel drös med bilder som jag helt hade glömt att jag skulle ladda upp. Lördagens bilder från Hjulfesten ska jag också försöka berika med lite beskrivande text. Så ni inte helt och hållet missar vad som hände...

Åkte alltså iväg med taxi (vi var en hel hop) från Årvas runt halv 7. Drack spetsad glögg och riggade feelisen lite. Kom oss till Jeppo UF tills 7 då Hjulfesten började. Åt god (jag tyckte inte det var gott men...) mat, hade trevligt sällskap, och fick lite underhållning också. Pris delades ut för årets funktionär (Kalles mamma), årets NNSB:are (JP) samt årets chaufför (Bengsin).

Jag var faktiskt inte missnöjd över att vara i Jepoo. Jag gjorde bara "the face"...

Våra bordsgrannar Rasse och Toffe, som efter maten svek och for till Munsäl.

Kalle och jag var såhär söta.. och där ser ni min nya topp också! (blev tyvärr ingen helfigur-bild så ni skulle ha fått se kjolen också)

Bordsgrannar åt andra hållet..

Börjar bli sned i ögat?

.. Och Jonny ser inget alls!

Kaväras på seinon, Bengsin, Glenn och Kalle.. Don't ask!

Och så hade vi ju en trubadur också.. Thomas Grandén. Riktigt bra var han!

Sen när festen var slut, runt klockan ½2, så åkte vi hem med taxi. Vissa av oss ville fortsätta kvällen ännu, så vi bjöd in oss själva till Klaus och Annikas. Där badade vi nakenbad-jacuzzi, drack champagne, käkade chips, och hade det allmänt trevligt. Runt klockan 4 hade jag redan sovit på soffan en halvtimme, och alla andra hade badat sig skruttiga, så då ringde vi taxi och åkte hem. Smörgåsar och sen i säng!


Från Olli's Got Talent 11.11. Chatarina, Stina och Ida är förväntansfulla?

Benny & Benny, the duo.

Kalle in action!

Vöros Slash, Citt, och lite av Benny.

Tony - the voice!

Nästan alla syns.. "whoo-oo, we're the Tasty Daze!"

Fancluben

Och sen kom Belinda. Och Erik Amarillo. Och vi dansade och drack, och Belinda fick signerat sin masu!

Och Kalle hittade en vän med likadan tröja. Och likadan haka... haha, sorry boys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar