27 september 2011

update

Risotton är gjord och (nästan helt) uppäten, diskberget lämnade åt Kalle.. moahah. Inlämningsarbetet skrev jag på lite över en timme, så nu är det ur världen. Bara man börjar på brukar det nog ta sig! I alla fall funkar det så för mig.
Vädret är fortfarande fint ute, dock lite blåsigt. Tänkte ta en liten paus nu och sen sticka iväg till jobbet. Bestämde mig för att bara städa AK idag, så tar jag E&Y imorgon efter skolan nångång. Har också date med Tees ikväll, det blir en kvällspromenad och skvalleruppdatering. Sen hoppas jag att jag ska hinna dansa åtminstone 20min Zumba innan det blir läggdags, Kalle har nämligen "bokat" för NHL-kväll med klasskompisarna så småningom... Och jag säger bara en sak: blir det fest, då sticker jag!!! End of discussion.

Men för att gå över till trevligare saker så tittade jag igenom lite Facebook-bilder idag. Konstaterade att det ska bli mycket roligt att sticka iväg på revyresa, eftersom förra årets var så nice. 20-22.10. bär det alltså av till Stockholm. Can't wait!



1 kommentar: