27 september 2011

tiistai

Juu, tänään on siis tiistaipäivä, ja ulkona on kaunis syksyinen aurinko esillä.
Samma på svenska...
Kom nyss från skolan, vi hade bara en lektion idag, nämligen sista lektionen i kognitiv utveckling innan tent, som är på måndag. Känner mig verkligen inte laddad att läsa på det i helgen, men måste man så.. Åt en skål fil med jordgubbar och banan, samt två reissumies-skivor, så nu är jag mätt i magen en stund framöver! Borde alltså börja på med didaktiska förhållningssätt-uppgiften, om jag alls ska bli klar.. Men grejen är att jag har ingen jäkla aning om vad jag ska skriva om!? Är så otaggad man bara kan bli när det gäller skolan just nu.
Sen blir det att fixa mat tills Kalle kommer hem, runt 4. Det blir risotto idag. Och så ska jag ju och städa ikväll.. Tror faktiskt att jag bara far till AK idag, och så lämnar jag E&Y till imorgon, har ändå inget program då, förutom att vi ska städa detta hushåll. Det låter liksom vettigare än att göra allt idag, och bli helt trött och slut.
Som jag nämnde igår så håller jag på att bli sjuk, var jätteslut i kroppen igårkväll, och vaknade upp tung i huvudet och med en klump i halsen i morse. Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk! Jag har inte alls tid med det! För mycket pågång i skolan... Annars hade jag väl inte så mycket att säga. Same old, same old.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar