29 september 2011

sellanen päivä

Släpade mig iväg till skolan 8:30 (okej, jag tog faktiskt bilen idag... det regnade ju!), satt på två väldigt likadana och ointressanta föreläsningar, och släpade mig hem tillbaka. Kastade i mig en kopp fil med gubbar, och så fick jag fint besök av Josse. Tror vi hade en av våra mest meningsfulla diskussioner idag, och bra så! Så skönt med människor som orkar lyssna, och som faktiskt förstår vad man säger.
Hade tänkt mig och rida idag men jag har liksom inte någon ork alls att släpa mig till Nykaabi, så det får bli en förmiddagstur imorgon istället. Hoppas Elli går att rida någotsånär normalt då, trots att hon varit pipi i foten.
Ikväll har jag väl inga direkta planer, blir väl ett pass Zumba eller så sticker jag möjligtvis iväg till Studio z, får se hur orken är där runt halv 7. Hade också tänkt mig på Musicquiz ikväll, men det beror väl på om jag får någon med mig.
Mer än så tänker jag inte spilla ur mig idag. Trött på allting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar