29 september 2011

random shit

Tattoo nr 2 in the making, Alanya 2010.


Jag skulle vilja ha fina, nya bilder på mig. Där man faktiskt ser hur jag ser ut IDAG, och inte för ett, två år sen... I och för sig såg jag bättre ut då, så får väl vänta tills det har blivit -10kg på vågen förrän det blir nya. På tal om det hade jag gått ner 3kg på en månad, så det var ju inte helt illa i alla fall. Bättre än om jag hade gått upp! Kanske jag klarar -5kåågee från augusti till december ändå.
Har suttit och läst på fuckin' kurslitteratur i x-antal timmar idag. Eftersom det inte finns något annat att göra i detta hushåll för tillfället, förutom att lyssna på K:s Playstationspelande. Trodde att jag hade kommit mig igenom typ 70% av litteraturen, men när jag började räkna sidor märkte jag att det var 40 sidor lästa, 70 to go... great. Vilken tur att det är en dag imorgon också, en ledig en dessutom! Blev fitti på tillvaron och for på en timmes Zumba. Det var awesome!
Nu tänker jag fixa ugnsbanan med choklad, och äta det med en stor portion glass. Och så tänker jag vänta på att Halv åtta hos mej kommer upp på nätet. Och på bättre tider. Och så har jag gått och blivit beroende av att spela Tetris på kvällarna också... He va he. Kanske imorgon blir en bättre dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar