21 september 2011

keskiviikkosadetta

Idag tar jag steget ut i vuxenvärlden och ska (försöka) börja skriva stor bokstav i början av meningar. Lättare sagt än gjort, när man byggt upp en ovana...

Idag har jag varit i skolan mellan 8:30 och 12:35. Började med Kognitiv utveckling, fortsatte med Barns språk, och tillslut hade vi gitarr en halvtimme. Alltså jag suger verkligen... kommer aldrig lära mig att knäppa!
Eftersom det störtregnade när vi slutade, så satt jag ännu en stund och snookade runt på datorn, innan jag hoppade på cykeln och trampade hem. Käkade en skål fil med vanligt "pålägg", diskade, plockade lite, packade inför ikväll, osv.

Nu ska jag småningom dansa 20min zumba, duscha, fixa mig.. sen kommer väl Kalle så småningom, och så trycker vi i oss lite mat och ställer oss iväg mot Vasa. Ska alltså på Wasa by Night i afton, det kommer säkert bli jätteroligt! Hoppas bara att vädret blir lite bättre, orkar verkligen inte springa omkring på stan om det ska spilla ner... Och som tidigare nämnt ska vi alltså sova hos Belinda & Janne. Najsnajs. Sen hoppas vi (och ni?) att jag kommer ihåg att FOTA i år.
Ha det så bra, kanske vi ses i vimlet ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar