23 september 2011

godmorgon från kyrkostrand

Idag är det fredag, och mitt alarm ringde 06:00. Känns inte speciellt normalt, faktiskt.. Packade det sista, fixade mig, och så tog jag mina väskor och hoppade i bilen. Sitter för tillfället hos kusinerna i Kyrkostrand. Den ena har nyss duschat, den andra är nyvaken. Nu blir det frukosttajm och diktamen för den yngre. Får se hur det går, denhär tiden på dygnet...
När jag skickat iväg dem till skolan om en timme så styr jag kosan hem mot Nykaabi. Kan tänkas bli en liten powernap innan jag orkar trampa iväg till stallet, hehe. Sen blir det väl Årvas efter det då. Hade tänkt mig ut på en promenad idag också, bara vädret tillåter.
Imorgon ska vi till Härmä och köra varmans, och sen på kvällen är det Pubkväll vid Jepo UF. Så en sådan helg framför. Och sen det bästa: HIMYM, Big Bang och Fringe + en påse lösgodis på söndag. Jejj!
Trevlig helg på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar