24 september 2011

go'afton från oravais

Idag har vi varit på raparalli i Härmä, bokstavligen.. Vi tänkte slira fast och åka i diket på vägen dit, och sen när det väl var tävlingsdags så var det ungefär som att köra på en översvämmad, nyplogad åker. Ganska great alltså.. Ni kan ju gissa om det gick bra eller inte. (kan berätta mer när bilderna kommer sig in i min egen dator.) Kom oss i alla fall därifrån rekordtidigt, runt 5.
For till St1 på varsin pizza och lite diskussioner, och sen for vi "hem" till Brännbergskärr och duscha och fixa oss. Svärmor&svärfar stack iväg en vecka till Kreta idag, så jag lekte också hemmafru; plockade undan alla varmansgrejor, tömde diskmaskinen, tog ner och hängde tvätten, laddade ny maskin, vek den som var färdig, och hängde upp den som kom ur maskinen.. det kallar jag aktivt!

Nu ska vi småningom söka oss mot Strandbyn, där det blir lite pre-party hos U&C. Sen bär det av med taxi mot Jepoo, tillsammans med ett galet gäng. Får se hur denna kväll slutar. Tycker i alla fall att det ska bli riktigt trevligt! Det enda problemet är väl att jag har en brutal skallebank, men här finns inte ett endaste huvudvärkspiller... får hoppas att Camilla har! Annars slutar det nog med att jag ligger och sover i ett hörn alltför tidigt. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar