20 september 2011

färdig

nu e ja fäääädi! VAD TYCKS? hiss eller diss? tyckte det blev en passande höst-design..
jag är medveten om att bildramarna är VITA, irriterande.. men jag vet inte hur tusan jag ska få dem en annan färg heller?? (tror jag kollade upp detta förra gången, när man använder Watermark så går det inte att ändra färgen? FUCK IT.) tips mottages gärna.

nu har vi ätit och jag har latat mig länge nog, ska hoppa på cykeln och trampa iväg i solskenet. mot jobbet!
___________________________________________________________

färdigstädat, gick faktiskt riktigt snabbt idag! rent och fint blev det i alla fall...
och någon observant människa kanske lägger märke till att jag ändrade textfärgen från orange till vit. tyckte helt enkelt att det passade bättre med dom förbannade ramarna som prompt måste vara vita. nu ska jag pusta ut en halvtimme och sen blir det zumbatajm. ska man vara fin får man lida pin! tack och lov att det är roligt i alla fall. ja, när man väl kommit igång...

4 kommentarer: