8 augusti 2011

note to self:

mitt nya träningsprogram som ska följas så noggrant som möjligt om det ska bli någon ordning.
från och med v. 34 (om två veckor) kör jag såhär:

ridning: 1-2 ggr
cykling: till skolan, till zumba om det är bra väder, till stan på mindre ärenden, till stallet när jag är hem-hemma
zumba: hemma 1-2 ggr, med instruktör 1-3 ggr
promenad-joggning: 1 ggr (kan lämnas bort)

sen har jag ännu satt upp ett mål: om jag har varit aktiv hela veckan, t.ex. dansat zumba 5 dagar, ridit 2 .. så får jag äta något gott till helgen! chips och godis får jag bara äta en gång i månaden, men ex. popcorn, nötter, glass och vindruvor får vara "veckosnacks".
om inte dethär får bort mina 10 extra kg så då vet jag inte...

2 kommentarer:

  1. Oh gosh, vilket schema... Lycka till! :D

    O nu e bloppisen upp! :)

    SvaraRadera
  2. har no vari värr nangang i tiden, å tå jick ja jo faktist ner en heil deil.. så hoppas dehär å ska funk :) ja tycker åm ti va aktiv!
    så trevlit, ska ta en titt :D

    SvaraRadera