19 maj 2011

torsdagens

okej, jag hann inte ladda upp några bilder och någon Turkiet-berättelse idag, jag ber om ursäkt. det får bli på måndag istället. men ifall ni dör av nyfikenhet kan ni i alla fall ta en titt på mina Facebook-bilder, lade upp nästan allting där, och knappast kommer jag sätta upp lika många här. så ni får hålla er! jag har varit duktig och gjort skoluppgifter istället, förstår ni. i alla fall blev det nästan klart... bara några rader kvar!
kom nyss hem från zumba, faaasen vad härligt det var att svettas bort några maträtter från resan. och att sen komma hem, duscha och få smörja in sig med aftersun var desto bättre. ah. nu ska jag försöka få Kalle att sluta spela Playstation, så vi kan fixa dipp och ta fram chipspåsen och sätta oss framför en film. nästa vecka blir det andra bullar, då är det slut med gottigottet, på riktigt! och fanimej om jag går och gör bort mig, då slår jag mig sönder och samman.

sådär annars så börjar jag vara ganska nervös inför sommaren. har insett att jag knappt kommer ha någon fritid alls i juni, halva juli, sålänge jag säljer blommor. långa dagar, långa veckor, ja det är inte ens säkert hur ofta jag kommer att hinna åka till Nykaabi för att rida Elli! sen borde ju nån åka hit till Jeppis för att hämta post och vattna blommorna en gång i veckan/på två veckor också. suck.
imorgon jobbar jag i alla fall första gången, så om ni behöver blommor ska ni komma till Livsmedels i Årvas och handla av mig, hehe. jobbar på lördag också, och sen har vi en bil att fixa och eventuellt måla, om vi hinner. på söndag blir det rally i Härmä, yes! tyvärr har vi inte världens bästa bil, en helt vanlig Volvo 340 bara. så jag hoppas inte på så mycket.. men roligt ska det bli i alla fall!
och ja, imorgon har jag mini-olympiaden också, shit. får se hur det går, jag är faktiskt lite nervös.. är ju inte direkt någon friidrottsmänniska!

ha en trevlig helg allihopa, så får ni mer uppdateringar i början av nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar