26 maj 2011

om ca en månad..

.. ska jag vara toastmaster på en av mina närmaste vänners bröllop. har jag börjat fundera på vad jag ska ha på mig? nej. har jag funderat på vad jag (och min toastiskompanjon) ska säga eller göra? nej. men det ordnar sig. nu har jag ju i alla fall spanat in massor av klänningar på HM.com som kanske möjligtvis skulle duga. men jag undrar bara, hur fin ska man vara? jag menar, duger det med en klänning som är lite finare, men som man ändå kan använda nån annan gång, t.ex. på krogen? eller är det tänkt att jag måste köpa en 50e:s klänning som jag sen inte har något nytta av resten av livet? H-J-Ä-L-P!

har funderat lite på denna. den skulle passa min hud-och hårfärg, men jag är lite orolig för att jag ska behöva vara utan BH. det går inte!

hade tänkt klicka hem denhär för endast 8e, men förstås var den slut...

detta är klänningen jag i första hand tänker på, men samma problem: ingen BH. dessutom är den lite väl dyr, hela 50€.

har tittat på denna många gånger, och nu kostar den endast 10€. förstås var den slut på nätet... men antar den är lite för "enkel" ändå?

superfin klänning, men problemet är att om jag hade den, skulle jag se ut som ett tält... garanterat!

1 kommentar:

  1. Hej! Har du varit och tittat på nelly.com? Där finns också fina klänningar :)

    SvaraRadera