26 maj 2011

oh sunny day

idag har jag jobbat mellan 9 och 5, och det måste jag säga.. det var den slöaste arbetsdagen jag någonsin varit med om! har knappt haft några kunder alls, under 10 st på 8h, så då förstår ni vad jag menar. hann läsa ut nästan hela Twilight-boken, så nu har jag lånat en av Ida tills imorgon. på morgonen blåste det så hårt att jag höll på att frysa ihjäl, men det problemet löste jag med att cykla till Kalles mommos och låna en jacka, haha.
kom mig "hem" (okej, framöver antar jag att jag kommer börja kalla detta för hem), åt lite mat, och fick ligga och se på Kalle som spelade dator. han har kommit sig hem, åtminstone för en dag. men nu har han åkt iväg till Pensala, där det blir fotbollsmatch om ca 20min. alltså betyder det att jag borde börja byta om och söka mig dit snart, lovade att åka och titta på. efteråt är det väl tänkt att det ska bli bastukväll vid Kangan, men tyvärr är jag inte alls på humör för det idag. har en sjutusans huvudvärk och är ganska sur och trött. jag borde alltså bänka mig i soffan och inte flytta mig därifrån förrän det blir sovdags.
meen.. tyvärr måste jag också skriva klart inlämningsarbetet om Mini Olympiaden ikväll, för annars hinner jag inte. imorgon är det fredag och då ska jag hoppeligen träffa min kära Tossa. är ledig på lördag dessutom, vi ska bara på enmassa examenskalas, och sen på söndag ska jag och rida. annars är väl helgen rätt öppen, så jag antar det blir något bus. får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar