24 maj 2011

oh snap

så mycket att göra, sååå lite tid! idag har jag i alla fall: haft min sista lektion på ettan, jobbat 6h i Årvas, varit hem-hemma, dressyrat med Elli, åkt tillbaka till Jeppis och packat ner ungefär hälften av alla mina kläder... ganska effektiv.
min sambo kom nyss hem, dyngfull, så jag är inte på världens bästa humör och orkar verkligen inte skriva blogg nu, även om det är precis vad jag känner för. men jag blir så sur imorgon när jag läser vad jag skrivit och ångrar att jag sa det ena eller det andra. så det får vara för denhär gången.
imorgon drar jag iväg till Årvas på morgonen, och efter jobbet är det då tänkt att jag ska börja "bo" hos svärmor och svärfar. först idag när jag insåg hur mycket saker jag tar med mig (och då kommer jag högst antagligen att hämta mera under sommaren också) fattade jag att dedär sakerna inte har någon plats i Kalles rum. så jag kommer alltså få leva halva sommaren "i en kappsäck". great. nåja, det får gå..

bilder från tävlingarna i Härmä, från Turkiet, från gårdagens utspark åt treorna i skolan... ni får helt enkelt vänta. jag har varken tid, lust eller motivation till att börja sätta bilder och skriva förklaringar. det får bli en dag när jag har tråkigt och är på bättre humör! kanske imorgon, om jag får färdigt mina två skolarbeten. de ska nämligen vara inne på fredag så jag antar att jag måste prioritera dem...
nu ska jag säga godnatt åt denna lägenhet och försöka få lite sömn. det brukar aldrig gå när sambon är i detta tillstånd. så nu ska jag låtsas som ingenting och krypa ner och dra täcket över mig. punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar