22 maj 2011

lucky me!

yippee, idag fick jag min allra första RIKTIGA varmanspokal! var och körde i Härmä, och jag blev 4/8, och fick alltså för första gången både vara med i A-finalen, samt få pris. fick en pokal och en akku (vad heter det på riktigt?) till bilen. sen hade jag också turen att vinna ett lotteri de hade ordnat, och jag fick en ny bilstereo och två högtalare! gosh, jag brukar aldrig, alltså faktiskt aldrig, vinna något. jo faktiskt när jag var 4 år vann jag en rosa "kurahalare"... inga stora meriter att skryta med alltså, haha.
är ganska trött och slut nu, och har verkligen inte tid att börja skriva om södern, så jag hoppas ni kan vara tålmodiga med det. ni får se på Facebook om ni vill se bilder! imorgon är jag busy, tisdag likaså... så jag antar allt börjar lugna ner sig tidsmässigt på onsdagkväll efter jobbet, då ska jag nämligen sova i Årvas (utan Kalle, som ska vara i Jeppis och antagligen ordnar fest medans jag inte är hemma, heh..), och då har jag ändå inget vettigt att göra.
men nu ska vi sätta igång en film, I am number four, och käka chips och choklad och bara chilla. imorgon börjar jag mitt "nej, inte massa gotta hela tiden", och denhär gången ska det funka! blev TJockad när jag såg en helkroppsbild på mig själv idag, usch.

nåja, ha det så bra, ni som ännu orkar titta in, så hör jag av mig här så fort jag har några minuter över! tuudels.

2 kommentarer: