28 maj 2011

en regnig lördag

godmorgon världen!
har varit tyst en stund nu, för jag har inte haft tid eller ork att blogga. igår jobbade jag i alla fall helt som vanligt, från 9 till 5. och jag gjorde försäljningsrekord (för min egen del i alla fall), så det kändes bra. på kvällen var vi ute på byn med Adde and the boys, och sen joinade fröken Tossa, och vi for ut på ett kör-äventyr utan dess like. hehe, okej det var inte riktigt såå häftigt, men trevligt hade vi i alla fall.

idag fick jag stiga upp och sätta mig direkt i matbordet. Kalle åkte iväg till Jeppis på avslutning, själv hade jag inte riktigt lust, hade ju inte anmält mig till vår avslutning heller, för jag trodde att jag skulle jobba. men lika skönt att jag inte behövde göra det i detta regniga, trista väder.
på eftermiddagen när K kommer tillbaka är det tänkt att vi ska börja vår examens-runda. först ska vi till Lotlax och gratta Einar, sen till Kimo för att äta tårta hos Jim, och sist men inte minst till Manges. antar att det kommer sippra smörgåstårta genom öronen ikväll... jag som var så nöjd när min mage äntligen börjat ta rätt form igen. nåja, har väl hela resten av sommaren på mig.
ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på för bus, men något lär det nog bli. resten av "världen" verkar vara påväg till Jeppis, så får se om det kanske blir dit vi styr kosan. har nog ingen lust med Melody, så i så fall ska det vara kristallklart att vi bara befinner oss vid Netti.

men nu ska jag läsa lite bloggar och sen sista två kapitlen i sista Twilight-boken. sorgligt när det tar slut, och kan inte bärga mig tills filmen kommer ut! sen blir det väl bara att välja kläder och börja göra sig i ordning då... ha en bra dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar