19 maj 2011

eeyo

nu är jag hemma igen, mina kära bloggläsare! resan var riktigt superduperskön, även om vi hade lite otur med vädret. tanken är att jag ska hinna sätta upp bilder och en kort beskrivning om varje dag, men de e mycket nu... egentligen borde jag för tillfället sitta och skriva en skoluppgift, men jag har verkligen ingen motivation. bilder ska laddas upp på facebook också, och det tar ju en stund.
ikväll ska jag äääntligen på zumba, det känns som en halv evighet sen sist, även om det bara är lite över en vecka. i alla fall så behöver jag det verkligen, för vi har inte sparat på det vi stoppat i munnen under veckan. men det tycker jag man inte ska behöva göra på semester heller! jag har ju hela sommaren på mig att gå ner 10kg....
håll utkik efter pics!

1 kommentar:

  1. Sv; Tack för tipsi! :) Ja sir framemot bildren din! :)

    SvaraRadera