17 mars 2011

torstai

idag hade vi en helt onödig skoldag, från halv nio till ca tio. gjorde bara ett papper som skulle lämnas in, jag var helt tom i skallen efter fyra timmars sömn och massor av outredda tankar i huvudet.
kom mig hem, satt vi datorn en stund och sträcklyssnade på Adele - Someone like you. tog mitt pick & pack, hoppade i bilen och åkte in till stan för att ögonshoppa lite + till Cittari för att handla mitt älskade hårspray, och sen Prisma för att shoppa lite inför morgondagens Vuokattiresa. som tur haskade jag inte pengarna på något onödigt!
home again, värmde lite mat åt mig och satt och mediterade en stund, samt provade sakerna som kom i H&M-paketet. tyvärr var det bara en topp som satt bra och som jag behöll, så det blev alltså att beställa mera... jag sitter inne i en beställa-massa-onödiga-saker-inför-sommaren-period nu just, suck.
fick Therese på besök i några timmar, och vi har hunnit avverka en hel del tankar och funderingar. känns otroligt mycket lättare nu när jag fått in nya synvinklar osv. hun, you mean everything to me!

nu ska jag så småningom styra kosan mot Kyrkostrand, ska sköta kusinerna ikväll. eller sköta och sköta, ska fixa mat och se till så att de får sina läxor gjorda. det är nog inte så ansträngande antar jag.
blir väl att försöka gå och sova tidigt ikväll, vi sticker iväg från BI klockan halv 7 imorgon så. det blir en lååång dag! men trevlig, hoppeligen. ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar