23 mars 2011

pikksjös

från fredagens Vuokattiresa och från gårdagens get together-night. enjoy!

Kalle i Vuokatti.

jag vågade fota i sittliften! Saana, Sofia och Marcus fastnade på bild.

Saana, Sofia och den fina utsikten!

min outfit på get together-kvällen. vi hade huvudbonadstema!
tydligen påminner jag om Kissie... nej tack.

Sofia fick sist och slutligen tryckt en salt pinne på tvären i munnen!...

...vilket Saana inte alls hade några problem med!

en liten tävling vi hade, man skulle hålla fast "kort" mellan olika kroppsdelar.

jag och LM, och ett till av de otaliga bevis att jag aldrig kan se normal ut på bild!
och det är alltså sådär jag skulle se ut med rosa hår...

ledsen Saana och happy Annastina!

och så Christinas fantastiska höna, förstås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar