16 mars 2011

old memories


för en stund sedan tittade jag igenom bilderna som finns på mig på facebook. förutom att jag grimaserar på 90% av dem var det riktigt trevligt att se allt vad som hänt under det senaste året/åren. började speciellt mycket längta efter yrkestiden, och klassresan i synnerhet. det var en mycket trevligt resa, även om hemresan inte var något att hurra över. revyresan var också trevlig, en resa som snart bli aktuell igen. det hade tydligen varit tal om att det möjligtvis skulle handla om Norge i år. vilket sammanträffande!
det jag saknar mest är nog 2009 ändå, det är då jag var som "bäst", då jag var positiv och nöjd med mig själv och levde mitt liv. kanske är det bara att konstatera att hur jag än svänger det kommer det aldrig att komma en sådan sommar igen. och det påminner mig om hur mycket jag saknar min allra bästa vän. och kombisarna.
då är det väl bara att summera det i att dom tiderna aldrig kommer tillbaka, men jag ska vårda mina minnen så bra jag bara kan. för jag kommer aldrig att glömma, eller sluta hoppas att jag nån vacker dag kommer få uppleva något så fint igen.
det hade jag tyckt om.



sommar 2009 i en låt: lasse stefanz - tänk på mig ibland. åh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar