28 mars 2011

måndag

det är måndag morgon och jag blev så illa tvungen att stiga upp 7:50, även om jag mycket mycket hellre hade legat kvar i sängen åtminstone 2 timmar till. men från denhär skolan kan man inte vara borta... nejnej, det vore katastrof!
vi började i alla fall med litteraturseminarium, som de hade avancerat från förra gången. detta förutsätter alltså att man måste börja läsa lite mer ingående.. suck. blev klara ganska fort, så nu har jag suttit här och snookat runt en bra stund redan, nästa lektion börjar om lite över en halvtimme.
tog kontakt med hälsovårdaren, och fick en läkartid tills imorgon, klockan halv 12. det ska bli väldigt skönt måste jag säga, vad jag än får för medicin. jag antar att jag får kyssa alkoholen farväl i helgen, när vi har födelsedagskalas och det är Dansgalan och allting. men hellre det än att vara sjuk längre, jag har verkligen fått nog!

nu återstår då "bara" tre lektioner idag, vi slutar HALV FEM. rörelse, musik och bild&form, är jag borta från någon av dem får jag betala ett dyrt pris, men jag hoppas lärarna istället är nöjda med att jag sitter och snörvlar i ett hörn och inte kan bidra med speciellt mycket. höhh.
ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på, i alla fall borde vi åka och handla, och sen blir det väl att titta tv, eller något annat tråkigt. och ni vet inte hur förskräckligt det är att jag fortfarande inte kan åka på zumba!!!
och ja, vi har förresten fått våra skolfoton, men jag behöver en scanner för att kunna visa dem åt er bloggläsare. om jag ens har några??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar