29 mars 2011

dagens craving

dagens craving är idag omenahyve, dvs. äppelgott. muuumms! vilken tur att jag har två äpplen som är påväg att börja ruttna. då är det ju förstås bara glassen som fattas, men man kan ju inte unna sig allt! gott i alla fall. blir väl att mumsa i sig det framför Halv åtta och Harper's island senare.
för tillfället sitter Kalle och lyssnar på massa konserter, och jag orkar inte vara i soffan för jag blir så trött där. vi har i alla fall varit och bowlat, och som vanligt blev jag sur för att det inte gick så värst bra för mig... men nåja, roligt i alla fall! sen har jag också pratat 20 minuter i telefonen med en gammal gammal klasskamrat, Ramona. alltid lika roligt att catch up!
nu blir det Sims tills Kalles besök, Einar och Pätty (tror jag?) kommer hit och sen åker hem. baah, jag vill göra något vettigt! bara att sitta still några dagar till...

1 kommentar:

  1. oj detta brukade vi laga mycke förr! :D nu blev jag nog lite snål...

    SvaraRadera